Počet zobrazení stránky

neděle 23. února 2014

Je zajímavé,

že něco mizí rychlostí blesku (jako tento upečený štrúdl neboli závin) a něco zůstává jak přibité hřebíkem. Po obědě přišla návštěva
a k večerní kávě zbylo jen těchto pár kousků... Některých moučníků se člověk nikdy nepřejí.
Kdysi jsem viděla v seriálu Doktor z hor, jak dělala Franzi závin - jablíčka krájela, nestrouhala. Zkusila jsem to a od té doby také jablka jen krájím - zůstává v nich šťáva. 

Tento kytičkový servis mám ráda, jen většinou čeká na svou příležitost, kdy se sejde u kávy či čaje naráz 12 lidí... :-)
Hodně pohodové dny

6 komentářů:

  1. jj, štrůdl mizí rychlostí světla i u nás :-D a ten kytičkový servis je skutečně luxusní kousek. Přeji krásné, téměř jarní, nedělní odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tak vidím, že to štrúdlové mizení je asi obecný jev, nejen tedy náš. Byla jsem se podívat na tvůj blog a hned hned jsem si ho přidala ke sledování. Hezký nedělní večer. :-)

      Vymazat
  2. Lado, je to tak, u nás by se mohla péct bábovka obden, třeba i ten štrůdl, ale jablíčka svoje nemáme a kupovat se mi je nechce, čajový servis - krása, hezké odpoledne,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, mně se podařilo koupit česká kvalitní jablíčka za 9 korun, takže jsem si nadělala zásobu, ze které ještě čerpám. Je to síla, když jablíčka a brambory jsou dražší, nežli banány a pomeranče, viď? Hezký večer přeji. :-)

      Vymazat
  3. Ahoj, kočičí mámo !
    Fotonové mizení štrůdlů je asi obecný jev !
    Aby zbylo na okoštování dědóškom, musela jsem část ukrýt na nepřístupný místo....
    přeji pěkný sluníčkový den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaromilko, ahoj - musím se smát, protože také musím občas nějakou dobrotu ukrývat na nepřístupná místa, aby zbyl aspoň kousek. Přeji pohodový den a pa.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.