Počet zobrazení stránky

pondělí 3. března 2014

Dečka

se mi líbila u Marcelky -  http://radostztvoreni-marcelinka.blogspot.cz/2014/02/pletaci-vyzva.html. Chtěla jsem si ji vyzkoušet - jak jinak, nežli v bílém provedení. K háčkování je ideální televizní pořad typu Všechnopárty, kdy nemusím nepřetržitě sledovat obrazovku, protože nejdůležitější jsou slova a u tohoto pořadu se vždy dobře bavím... 
 

Budu jí muset uháčkovat kamarádku, aby jí nebylo smutno. :-)

 Pohodové dny

10 komentářů:

  1. A ešte ako vynikne pri tom nádhernom starom zrkadle, keď sa nemýlim? Fakt pekný kúsok ... J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, máš pravdu - na tom starém zrcadle vynikne všechno. A ještě se chci zeptat - budete mít novou Julinku? Pomohlo by to překonat ten smutek po bilé krasavici...Pa.

      Vymazat
    2. Ladi, my ju už máme :-)
      Zatiaľ si na nás zvyká, ale čoskoro ju ukážem v príspevku. J.

      Vymazat
    3. :-) Tušila jsem to... už se těším, až ji uvidíme. Pa...

      Vymazat
  2. Dečka je krásna,ja háčkovať neviem takže len tíško závidím ale samozrejme v dobrom .
    Aj tá dečka pod ňou je úžasná a to zrkadielko je wau,paráda.Si šikulka.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, háčkování je v podstatě hodně lehké, jen překonat ten "háčkovací ostych". Všechno se vlastně skládá jen z řetízku, krátkých a různě dlouhých sloupků a je to. Věřím, že při tvé šikovnosti bys to uměla. Hezký den.:-)

      Vymazat
  3. Lado, jsem ráda, že se vzorek hodil, v té bílé vypadá krásně, určitě také ještě nějaké uháčkuji, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, tyhle háčkované drobnosti používám jako podložky pod hrnky s horkými nápoji, takže jsou nastálo na nočních stolcích, na pracovním stole, na jídelním stole atd.atd. Výborně slouží a jejich tvorba tak super uklidňuje, viď...:-)

      Vymazat
  4. Já háčkovat taky nedovedu - totiž dovedu, celkem obstojně, ale moc mě to nebaví a neumím podle návodů, vždycky to někde zvržu. :D Takže se radši držím šití a vždycky obdivuju, když někdo vyrobí nějakou podobnou krásu.
    Se sestrou jsme takhle vyráběly u MASHe, a snad ještě pár dalších takových věcí - ona háčkuje nebo vyšívá, já šiju v ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, když jsem koukávala na M.A.S.H., tak jsem u toho také nejčastěji šila - resp. ručně začisťovala okraje šití, protože nemám entlovací stroj. A šlo to krásně od ruky...:-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.