Počet zobrazení stránky

neděle 9. března 2014

Nedělní ráno

v ještě tichém spícím domě... s  koláčem, který zbyl od včerejška a s kávou, která od včerejška není, ale je čerstvě uvařená - tak tomu se říká pohoda.

A ještě mít vedle sebe tak milého společníka, to pak nemá žádnou chybu a krásně se začíná den. 

Krásnou neděli všem


Recept na koláč je jednoduchý:

1 kelímek bílého jogurtu (já místo kelímku použila klasický snídaňový hrnek)
1,5 kelímku polohrubé mouky
0,5 kelímku oleje
0,5 kelímku pískového cukru
2 vejce a 1 prášek do pečiva
Těsto rozetřít na vymazaný a vysypaný vyšší plech, na těsto rozetřít 2 tvarohy smíchané
s cukrem a 1 vanilkovým cukrem,
na vrstvu tvarohu dát půlky odpeckovaných švestek (já měla mražené), posypat mákem a drobenkou.
Peče se při 180 °C asi 40 - 50 minut ( před vyndáním z trouby vyzkoušet, zda pod šťávou švestek je korpus pečený).
Dobrou chuť...:-)

4 komentáře:

  1. Ladi, ja robím z podobného receptu na cesto muffiny. S tým tvarohom a slivkami musí byť dobre šťavnatý, mňam :-) ... v dohľadnej dobe urobím.
    Máš super spoločníka, čo do ničoho nekecá :-), týchto mňaukavých mám najradšej, peknú nedeľu, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ahoj - ten společník je pelichavý chlupáč, však to znáš, jací to jsou miláčkové, hlavně když spinkají a ve snu se perou nebo uhánějí za myškou. :-) S muffiny jsem nepochodila - rodina odmítla s tím, že chtějí pravé velké české buchty a koláče, a proti tomu nemá kuchařka odvolání. Pěknou neděli i k tobě domů. Pa.

      Vymazat
  2. Dobrý den, náhodou jsem narazil na Váš blog. Je moc pěkný. Kéž bych měl více času ... :-)
    Nikde jsem nenašel na Vás kontakt. Naskytl se mi Váš koment zde http://malinkekralovstvi.blogspot.co.at/2010/10/krasa.html na téma časopisu Hvězda, s tím, že prý máte svázané ročníky. Mám dobovou fotografii sestry mé prababičky, jak si jeden z těchto časopisů čte. Rád bych ovšem zjistil o jaké číslo jde (abych věděl přibližné datum fotografie). Tvář herečky na titulní straně je dosti jasná. Prosím kontaktujte mne na szturc.jan@seznam.cz . Zašlu Vám zpětně onu fotografii s tím, že bych si dovolil poté poprosit o naskenování alespoň titulní stránky onoho čísla. Děkuji mockrát. Jan Szturc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, pane Szturci,ráda se podívám do časopisů a ofotila bych Vám celé číslo toho časopisu. Děkuji a přeji pohodové dny.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.