Počet zobrazení stránky

neděle 2. března 2014

Žebrácký náramek

jsem poprve viděla v televizi u krásné české zpěvačky Yvetty Simonové, kterou miloval můj tatínek.  
 
Líbil se mi a jako nejméně pracný se stal jedním z mých prvních pokusů pracovat s kulatými ketlovacími (šperkařskými) kleštěmi. Použila jsem k němu některé stříbrné přívěsky, které mi zbyly po roztržených stříbrných řetízcích
 a spoustu přívěsků, které jsem koupila
nebo si udělala pomocí nýtku a perličky...
Ty stříbrné přívěsky ale dost brzy zčernaly a působí na náramku rušivě, tak je nahradím jinými, hlavně perličkami na nýtku, které se mi víc líbí - náramek celkově zjemní a zesvětlí.
A takhle ukrývám rozpracovaný náramek před všímavým kocourkem, který miluje shazovat ty titěrné věcičky se stolu na zem a pak je po lítém boji kamsi schovat:
Jeden žebrácký náramek jsem udělala také pro kamarádku Evu (které říkám podle filmu pana Trošky Evik) k Ježíšku, tak budeme mít podobné.

Krásnou neděli plnou pohody



6 komentářů:

  1. Výborný nápad s tou překlopenou miskou! Mně se tohle stává se šitím, kde nehrozí jenom to, že by to kočky shodily, ale i přímo vážný úraz...
    Přiznám, že zrovna tohle úplně můj vkus není; jen si pamatuju, že kdysi jedna moje spolužačka měla podobný náramek s křížkem, srdíčkem a kotvou pro víru, naději a lásku, a tan jsem jí teda trochu záviděla... Takže se možná přece jen inspiruju. :-)
    Ovšem svazek levandule je báječný. V zahradě mého vysněného domu rozhodně bude muset být levandule... Měli jsme ji, ale v naší malé zahrádce plné stromoví za vysokými zdmi zašla na nedostatek slunce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s šicími pomůckami mám také bohaté zkušenosti...kdysi jsem dokonce jehlu s nití našla ráno v posteli a dodatečně se vylekala, co všechno se mohlo stát... A jinak díky za objasnění toho, proč se na tradičních náramcích objevuje ta kotva... srdíčko i křížek jsem jaksi chápala, ale význam kotvičky mi nebyl jasný, říkala jsem si, že přece každá nositelka neměla zrovna námořníka. :-) Levanduli mám z naší malé zahrádky - jsou tam dva už staré keře, které mi každý rok dají "úrodu" na kytičky i sušinu do ozdobných sáčků a polštářků. Pa.

      Vymazat
  2. Lada náramok vyzerá výborne, keď ho doplníš perličkami, získa romantický nádych a bude vyzerať úžasne.A levanduľu milujem.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, už se stalo - místo těch stříbrných černajících jsem dala perličky a prosvětlil se. A levandule je opravdu voňavá krása, jen škoda, že po usušení je citlivá na opadávání. Hezkou neděli.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.