Počet zobrazení stránky

čtvrtek 22. května 2014

A opět kocourek...

Takhle zkoumal vůni pivoněk a ňuchal a ňuchal:


a takhle mu nejvíce chutná- když si přinese v tlamičce jídlo ze své misky na koberec obýváku


No, není sladký? Uznejte, kdo by po něm nerad denně čistil bílý koberec, že? To by opravdu musel být nelida a neruda... :-)

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. No to si na stolovanie našiel naozaj skvelé miestečko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to tví kocourci nedělají? Ten můj chlupáč nelení přenášet všechno jídlo a kdybych ten roh koberce denně neuklízela, tak je jak kočičí švédský stůl. :-)

      Vymazat
  2. Som rada,že kocúrika opäť vidím a že sa má dobre .Už mi tu aj dosť chýbal.Takto stoluje občas aj môj psík-teda slečna .Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko, ti naši čtyřnozí miláčkové si umí vychovat páníčky, viď? Jim vše odpustíme, jsou to zlatíčka. Přeji ti hodně pohody.

      Vymazat
  3. Mně se líbí, jak ňuchá... i to slovo se mi líbí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Hani, občas mám strach, že i tak velký džbánek plný vody a kytek shodí, s jakou silou se do těch kytiček opírá. Je mu to nějak libé...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.