Počet zobrazení stránky

úterý 20. května 2014

Dnešní den

plný slunce by byl hřích strávit ve městě a v ulicích, tak jsem se vydala na chaloupku zkontrolovat, zda včerejší bouřka s lijákem neublížily kytičkám. Žába ukázala, kolik napršelo vody
Květen je nejkrásnější  měsíc v roce - ovšem s výjimkou těch měsíců , kdy mrzne a padá sníh, ty mám nejradši. 
Ten kámen ve tvaru srdce jsem našla v hromadě oblázků...
V tak krásném pozdním odpoledni, kdy stíny se už protahují a kytičky voní, chutná i ta káva nějak jinak
 Cestou domů jsem - stejně jako pokaždé - obdivovala krásu Českého středohoří a také něžné mráčky. Mraky jsou úžasné, mám je moc ráda, podněcují fantazii. Ty fotky jsou dělány za jízdy přes sklo auta...:-)

 Hodně pohody 




6 komentářů:

  1. Wau krásne kvietky s tvojej záhradky,útulné sedenie hneď by som si tam s radosťou posedela a úžasne krásna keramika, čajík alebo kávička musí s takej parády oveľa viac chutiť.A dúfam,že keď si fotila tak si nesedela za volantom Ty.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ahoj - máš pravdu, v té naší pidizahrádce opravdu všechno chutná líp, než uvnitř místností. A fotila jsem to za jízdy, řídila jsem - mám na palubní desce zapnutý foťák a jen jsem zmáčkla spoušť. Nejdřív jsem ale zkontrolovala, zda přede mnou a za mnou nejede auto... Přeji ti hodně pohody.

      Vymazat
  2. Útulné posedenie uprostred prírody ... najlepší balzam a útek od stresu . Máš to tam nádherné, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, máš pravdu - obyčejná zahrádka je nejlepší lék na stres. Jen mám pocit, že zahrádka i chalupka by si zasloužila ode mne víc péče. Hodně pohody.

      Vymazat
  3. Ty fotky silnice s oblohou jsou přímo luxusní... A to sezení s kávovým servisem taky. Co jsou zač ty růžovofialové kytičky? Znám je, ale pořád vlastně nevím, co to je. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si představ, že auto nemělo aspoň týden myté okno - až mě uvidilo, že jsou fotky relativně čisté a ostré. A ty kytičky - nevím, jak se jmenují, ale jsou to takové obyčejné pokryvné trvalky, kvetou obvykle bíle, modře a takhle růžově a bývají hodně na obecních pozemcích, okrajích záhonů...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.