Počet zobrazení stránky

pondělí 12. května 2014

Karafy

všech velikostí i tvarů se mi moc líbí.Zdá se mi, že nápoje z nich chutnají nějak lépe, než nalévané z konzumní  byť sebehezčí lahve.


 Mám jich opravdu hodně a třeba zrovna letos mi dvě z těchto tří  přinesl Ježíšek:


 A kvůli tomu, aby byly všechny naplněné různým dobrým pitím, třeba léčivou Becherovkou a čistou vodkou, dělám  každý rok višňovici, ořechovici a nově také  meruňkovici. V té největší karafě je pravý voňavý rum z Božkova, který používám při pečení dobrůtek...

Vypadají moc hezky na zrcadlových podnosech,
ovšem paradoxní je, že se nacházejí v téměř úplně abstinentní domácnosti a podobně to je i s návštěvami. Takže slouží nejčastěji jen jako  potěšení  pro oko, předměty k utírání prachu a je štěstí, že většina má zabroušené zátky, takže nehrozí vysychání.:-) Podotýkám, že krásných karaf není nikdy dost.

Hodně pohody

4 komentáře:

  1. Wau normálne ma dráždiš, toľkú krásu pokope som ešte nevidela nemám slov,každý kúsok je sám o sebe úžasný poklad.Nádhera,no veru s takých parádnych kúskov by som s radosťou utierala prach.Maj sa pekne.
    Rena
    P.S. Páči sa mi úplne všetko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, těší mě, že se ti karafky a nejen ty líbí. Měla jsem kdysi "karafové" období, kdy jsem je kupovala a dávala jako dárek i svým blízkým, protože se mi všechny tak moc líbily. Přeji ti hodně pohody.

      Vymazat
  2. Přiznám že ja bych ocenil hlavnet obsah.... ale vzhledem k mojí sbírce pullitrů vim dobře jak design o ovlivňuje obsah....Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Chápu, že obsah je lákavý, občas mne naláká takové to "babské" pití, jako višňovice, ořechovice, jen těch příležitostí není moc (jsem odpovědná řidička). Hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.