Počet zobrazení stránky

úterý 6. května 2014

Konvalinky

v květníku opět povyrostly, rozvinuly se 
a nádherně voní,
zatímco ty na záhonech jsou ještě nerozvité...
 
 Zasadila jsem nové trvalky 


a těším se, až se z maličké zahrádky stane propletenec různých kytiček, podobný anglické venkovské zahrádce. Už teď vypadá, že se spolu shodnou pivoňky, hortenzie a rostlina, které říkáme "velké konvalinky":
Hodně pohody 
 
     





6 komentářů:

  1. Milá Lada,krásne fotky záhradka Ti začína krásne kvitnúť.Ten posledný kvietok nepoznám ale je krásny.Ahoj.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renat, zkusím se na jméno kytičky zeptat známého, od kterého jsem ji dostala. Jen se bojím ty květy ustřihnout do vázy, aby nebyly třeba jedovaté - kvůli kocourkovi, kterého jsem mnohokrát přistihla je oždibovat a dokonce pít vodu z váz. Pa a jsem ráda, že jsi zase na netu, chyběla jsi mi tu. :-)

      Vymazat
  2. Je to kokořík ty tvoje velké konvalinky taky ho pěstuji- zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji ti za identifikaci kytičky - zkusím si o ní něco najít bližšího. Přeji hodně zdraví a pohody miminku, je kouzelné...

      Vymazat
  3. Ty jsou opravdu nádherné:)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ajko, jsem totální zahradnický laik a jestli mi něco na zahrádce roste, tak to je opravdu jejich zásluha...:-) Ale snažím se, snažím. Pa

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.