Počet zobrazení stránky

sobota 24. května 2014

Páteční práce

V pátek mi při žehlení naškrobených bílých krajek a deček   padla do oka tato dečka,
kterou jsem při uklízení do prádelníku přeložila na třetiny a už mi zapracovala fantazie. Našla jsem bílé plátno a ušila podšívku s kapsami (ta kapsička na zip je záměrně navolněná, aby se do ní vešly doklady, peněženka, mobil a případně klíče) - jen  jsem nenašla lepší zip, tak jsem použila starý kovový - aspoň déle vydrží)...
a pak navrch našila tu dečku,
a protože celá ta kabelka vyšla o trochu vyšší, než jsem původně zamýšlela (chtěla jsem takové obdélníkové psaníčko),  tak jsem našila nahoru ještě krajkové ouško 






a vznikla taková malá letní krajková aktovčička..:-)

Hodně pohody





8 komentářů:

  1. Lado, jsi úžasně šikovná zámecká paní. Blahopřání.
    Venca, M.L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendo, moc díky...:-) a pozdravuj trhače Bárníka a Julču od mého kocourka.

      Vymazat
  2. Milá Lada nič sa nedá robiť zas si ma dostala opäť sa neviem vynadívať na toľkú krásu si proste šikulka, aktovčička je nádherná.Podarilo sa Ti ju krásne nafotiť.Páči sa mi aj ten čipkovaný vešiačik.
    Paráda.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko, ahoj - jsem ráda, že se ti taštička a věšáček líbí. Přeji ti hodně pohody

      Vymazat
  3. Nádherná práca, šikovnica :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Laduš, kabelka je překrásná a elegantní.

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.