Počet zobrazení stránky

pondělí 5. května 2014

Plechovky

mám moc ráda, mám jich hodně a stále je používám. Tyhle nové, které jsem dostala darem, slouží pro uchování sušených bylinek nebo kávoviny Melta, kterou piju na dobrou noc...





  

Hezký den
 

6 komentářů:

  1. Milá Lada plechovky sú nádherné a tie vrecúška čo sú na poličke sú úžasné .Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, ahoj - ty pytlíčky šiju ze zbytků bílých látek na bylinky a sušené houby a zatím se osvědčily. Měj se moc hezky, papa.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ano, to mi udělal Ježíšek velkou radost, když se tak krásně trefil do mého vkusu, Hezký den.

      Vymazat
  3. Plechovky mám taky moc ráda! A tyhle jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak hezky vypadají věci uložené i v hezkých plechovkách, viď, Hani- a je to i praktické... Pa.

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.