Počet zobrazení stránky

středa 25. června 2014

Až se zima zeptá...

co jsem já, abstinentka, dělala v létě - dám ji ochutnat ořechovici. :-) Už je totiž na ni zaděláno, protože při nedělním výletu jsme s kamarádkou Evou natrhaly 35 zelených ořechů, doma jsem otevřela moji zlatou kuchařku "Sandtnerku"  
a zas po roce nalistovala stranu 465 s receptem na ořechový likér:
Rozpůlené ořechy byly přes noc namočeny ve vodě

a teď jim na třicet dnů budu dopřávat vyhřívání na sluníčku (bude-li svítit) v alkoholické lázni (Vodka Božkov). 
Pokračování bude za 30 dnů. A jinak si myslím, že i ty ořechy se mají u nás dobře...:-)


Hodně pohody


6 komentářů:

  1. už som počula o orechovom likéri, ale ešte som nachutnala.....ale asi je dobrý, že:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, zkus to - je to moc dobré. V minulosti jsem likér dělala jednodušeji - ořechy rovnou zalité alkoholem a přidaný pískový cukr (od 1/3 až po více jak 1/2 váhy ořechů, to podle toho, zda mají konzumenti raději sladší likér) a nechat nejméně 1 měsíc za občasného protřepání v uzavřené lahvi na světle. Všem moc chutnal...:-)

      Vymazat
  2. Až se zima zeptá, ta bude koukat jaká jsi šikovná hospodyňka:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Zima bude koukat a já se jí pokusím trochu tou ořechovicí namazat, aby byla konečně plná sněhu a mrazu, zkrátka podle mých představ.

      Vymazat
    2. A víš že to není špatný nápad? :-)))

      Vymazat
  3. Milá Lada,veru by som aj ochutnala lebo o orechovom likéri som ešte nepočula a keďže orechy mám rada určite nemôže byť zlý.Maj sa krásne.
    Rena
    P.S.obal na kuchársku knihu je nádherný.

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.