Počet zobrazení stránky

úterý 17. června 2014

Kamínky


mám moc ráda a stejně jako kaštany, šišky nebo různé trávy si je často  z procházek a výletů nosím domů. Zdá se mi, že mi předávají svou skrytou energii. Na chaloupce je mezi kytičkami jeden krásný kamínek z Měděnce (tam je nám pokaždé velice hezky a cítíme hodně energie) a jeden  z výkopu u Křivoklátu (ten byl dosti těžký a k autu ho nesl hodný kamrád Honza). Na fotce ten ptáčkový v misce z Sheffieldu jsem dostala a tenhle srdíčkový jsem našla mezi oblázky...

Doma na okenním parapetu lodžie mám hlavně kaštany, šišky a různé trávy...
Hodně pohody


6 komentářů:

  1. Ahoj kočičí mámo, vítám tě v klubu ! Už jako děcko jsem měla všecky kapsy zašitý, protože jsem je nosila plný kamení...................
    Když fouká vítr, tak na zahrádce používám jako těžítko na účtenku kamínek. Nedávno mi jedna holka povídá, já myslela, že ten kamínek je tu pro mně, já mám ráda kameny....a já jsem šáhla do kapsy a ukázala jsem jí svůj tyrkys a hned jsme měly téma...................
    děkuju za návštěvu
    jaromila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jaromilko - kdysi jsem nosila prstýnky s akvamarinem jako svým kamenem, ale teď už nenosím vůbec žádné šperky, tak nosím růženín v kabelce a krásný kaštan v kapse. Jinak na tom Měděnci jsem z těch krásných kamenů cítila sílu, pozitivní energii... prostě kameny jsou krásné. Hodně pohody.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ano, jsou pěkné a dělají ve své obyčejnosti neobyčejnou radost. Hezký den, Ajko.

      Vymazat
  3. Krásne nezvyčajné kamienky a tie prírodné materiály na parapetách sú úžasné.Aj ja mám mániu stále niečo domov vláčiť u mňa prevláda drevo - vláčim konáre, kôru ale samozrejme aj šišky, gaštany a kamienky.Maj sa krásne.Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, kůru a mech si nosím hlavně před Vánocemi na sváteční zimní dekorace. Ty přírodní materiály jsou úžasné přesně tak, jak píšeš. Hezký den.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.