Počet zobrazení stránky

úterý 10. června 2014

Kocourek ♥


Včera byl zoufalý den, myslela jsem, že po týdnu marodění a léčení o kocourka přijdu. :-(
 
Už neměl zájem o hraní...
jen smutně koukal a pořád blinkal...
Jeho stav se vůbec nelepšil, spíš naopak - takže u paní doktorky došlo vedle léků i na odběr krve pro další vyšetření. Po návratu domů zkolaboval (asi totálně vysílený nemocí, k tomu odběr krve,  to včerejší šílené vedro...). Bylo to hrozné, neskutečně hrozné,  když jsem držela v náručí chundelaté teploučké bezvládné téměř nedýchající klubíčko, s vytřeštěnýma nereagujícíma očima, které neudrželo hlavičku, nezvedlo tlapku, bylo celé gumové jako bez kostí a já nevěděla, co dělat -  to už nechci zažít.  Takže jsem  ubrečená ihned jela zpátky. Díky obětavé péči  jeho paní kocourkodoktorky a kocourkosestřičky se pak začal pomaloučku vzpamatovávat a domů jsem si ho vezla po dvou hodinách aspoň viditelně dýchajícího...
Takhle ležel celé hodiny, protože nemohl chodit...
neudržel tělíčko, neudržel hlavičku...
Ještěže mají kočky devět životů - ten můj jich má před sebou ještě aspoň šest, tak mne to trochu uklidňuje. Je to ♥ můj poklad, tak úžasně hodný, poslušný, vděčný, milý a mazlivý tvoreček, že si zaslouží tu být hodně moc dlouho.  A takhle vypadá teď - sice málo jí, ale (klepu na zuby) neblinká. Dostal dnešní třetí - večerní prášek, po povinné hodině klidu jsem nasypala papů do misky a on se objevil - vylezl z prapodivné skrýše, ve které předtím nikdy nebyl... 



důstojně prošel  kolem  koberečků vypraných od jeho blinkání
a pustil se do jídla,  které mu evidentně chutnalo...
 
Pak se lehl a odpočíval.
Tak věřím, že už bude jen a jen líp. Držte nám palce, děkujeme...


Hodně pohody


10 komentářů:

  1. držím: -) a budu čekat na další zprávu, určitě pozitivní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc děkujeme a určitě ty tvé palce pomáhají - je mu dnes opět viditelně líp, dokonce drcl do mé ruky, abych ho pořádně pohladila po hlavičce (to má moc rád). :-)

      Vymazat
  2. Laduško posílám kocourkovi hodně moc síly aby to zvládl.Chuděrka malá--ale je moc dobře že už mu je lépe ♥ Také špatně snáším když mému pejskovi není dobře -- také je to má velká láska ♥ Kocourek je krásný a pevně věřím že to zvládne a ještě spolu zažijete spoustu prima lumpáren ♥
    Měj se moc hezky a myslím na Vás.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky, díky - když jsou ti chlupáčci nemocní, jsme bezmocní a to čekání, až bude líp - to je těžké. Ale věřím, že už líp bude, dnes jdu k paní doktorce pro výsledky krve (prý něco s ledvinami? ), uvidím .. Hezký den.

      Vymazat
  3. Taky moc držím kocourkovi pěsti, aby byl zdravý :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji - po dnešku už to vypadá dobře. Hodně pohody. :-)

      Vymazat
  4. Milá Lada,bože musím priznať že som sa zľakla až mi slzy vyhŕkli,a som veľmi rada že je už o trošičku lepšie,držím silno,silno palce.A pevne dúfam,že už bude len lepšie.Daj vedieť čo pani doktorka zistila a ako sa darí malému čertíkovi.Drž sa.Ahoj.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, když jsem ho držela v tak hrozném stavu v náručí, tak jsem byla zoufalá a v duchu se s ním loučila. Naštěstí mají asi opravdu kočky devět životů a ten můj miláček má jich ještě několik k vybrání. Podle krevního rozboru jde o problém s ledvinami, má přehozené hodnoty bílých a červených krvinek, tak nastane dietní stravování a uvidíme časem. Díky moc za zájem a přeji hodně pohody.

      Vymazat
  5. Presne viem, čo v podobných chvíľach prežívaš Ladi. Dúfam, že už je to na dobrej ceste.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, vzpomněla jsem si na vaši Jůlinku, že tohle ještě v horším jsi nedávno prodělala a k tomu pár dalších těžkostí... Je to na dobré cestě, díky moc a přeji hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.