Počet zobrazení stránky

čtvrtek 12. června 2014

Krásná letní taška

i s  přáním mi přišla od Věrky (http://verka-zmurka.blogspot.cz/) v rámci "taškování" (viz http://janee33.blogspot.cz).
Je oboustranná, ve veselých barvách léta - jedna strana červeno-žluto-bílá

a ta druhá strana bude asi mnou  častěji ukazovaná - je ve variantách modré a bílé (s drobkem zelené), tedy v barvách, které mám moc ráda:
Taška je ušitá tak, že se dá nosit v ruce  i přes rameno jako letní kabela, takže má široké využití. Spolu s ní jsem dostala i tyto krásné modrobílé háčkované korálky - lehoučké a jemné přesně na léto :
Věrko, moc děkuji...

Hodně pohody všem 


8 komentářů:

  1. krásna a korálky ako bonus....hmmm....super....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty korálky jsou v "mých barvách" - modrobílé. Moc hezký dárek. Hodně pohody.

      Vymazat
  2. díky Lado za krásné fotky a milá slova. Když jsem tu u tebe "sondovala" tak jsem věděla, že tou modro-bílou nic nezkazím.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, bílá a modrá nikdy nic nezkazí. Díky ještě jednou a hodně pohody.

      Vymazat
  3. Milá Lada,taška je parádna.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Renátko a ahoj, pohodový víkend ti přeji.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.