Počet zobrazení stránky

pátek 13. června 2014

Obrázkem

malé holčičky ( ačkoli to vlastně může být i chlapeček) jsem si udělala radost minulou sobotu



a pro samé starosti s kocourkem jsem se ještě nedostala k tomu rozebrat ho, vyčistit a natřít rámeček na bílo (je hodně poničený a nemá originální barvu)... Trošku mi připomíná v blonďatém provedení to roztomilé spící mrně, o kterém jsem psala na začátku svého blogování (Obrázky), 




tedy Portrét princezny Marie Františky z Lichtenštejna ve věku dvou let z roku 1836 od Friedricha von Amerlinga (1803 - 1887). Z obrázku jsem si udělala krajkovou záložku do knih...

Hodně pohody a příjemný víkend

2 komentáře:

  1. Obrázok je krásny a už si ho viem predstaviť keď ho prerobíš,bude úžasný.Dúfam,že kocúrik sa má dobre.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Reni - kocourek se zdá už být úplně v pořádku, jen musíme držet dietu, takže je jen na granulkách. Přeji ti příjemný víkend.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.