Počet zobrazení stránky

pátek 20. června 2014

Opět krajkování...

Nedávno  po žehlení háčkované dečky vznikla krajková aktovka. Včera jsem žehlila prostírání a ubrousky...





a řekla jsem si, že bych jeden mohla obětovat dalšímu tvoření...
a tak jsem začala kutit a vyšlo z toho konečně psaníčko - tedy malá kabelka, které já stále nosím (tady je ještě nevyžehlená)
Je menší, nežli ta aktovka - přesně jak jsem to chtěla...


                                                               

Už jsem ji vyzkoušela a bezvadně se nosí, takže bude patřit k mým oblíbeným letním kabelkám.

Hodně pohody

2 komentáře:

  1. Wau,milá Lada tie tvoje nádherné obrúsky,no neviem sa vynadívať krása,ušila si si nádhernú listovú kabelku.Sú nádherné si úžasne šikovná.Ale niečo mi predsa na fotkách chýba,tvoj úžasný malý pomocník.Maj sa krásne.
    Rena
    P.S.samozrejme som si pozrela všetky tvoje príspevky čo som zmeškala.Ahoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko - kocourek je v pořádku, hned jsem ho vyfotografovala do nového příspěvku. Děkuji za pochvalu mého kabelkování - to psaníčko už nosím a dobře mi slouží. Moc Tě zdravím.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.