Počet zobrazení stránky

neděle 8. června 2014

Vychytávky

různého druhu mám moc ráda. Jednu jsem si udělala před lety pro ukládání silikonové podložky nahrazující vál.Složená či stočená byla dlouhá a všude mi překážela, tak jsem na dvířka potravinové skříňky přišroubovala dva dřevěné kolíčky

a je hotovo. Podložka se nepřehýbá a hlavně nepřekáží, nezabírá místo. Takže mohu s klidem použít slova Ivánka z Mrazíka: „Když se dívám na sebe, tak se musím pochválit..." On to totiž nikdo jiný neudělá ani mne nepochválí. :-)))

Hodně nedělní pohody

8 komentářů:

  1. Tedy tak tomu říkám vychytávka :o) Skvělý nápad to je --já ji musím přehýbat... Přeji krásnou neděli...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji moc za ocenění vychytávky - vidím, že "Ivánkova samochvála" se neminula účinkem. Přeji hodně pohody

      Vymazat
  2. Milá Lada tak to by ma veru nenapadlo,ozaj skvelý nápad .Takže odo mňa máš veľkú pochvalu, určite to zrealizujem aj ja.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ahoj - chce to takový hodně pevný dřevěný kolíček a při přivrtávání ho rozložit na ty dvě části a pak zase složit k té přivrtané...Jinak moc děkuji za pochvalu a pa, měj se pohodově.

      Vymazat
  3. "Nepochválím-li se sám, nikdo to za mne neudělá..." Ten Cimrman je vážně všude. :D Je to chytré. My takovou podložku nemáme, takže zápolím jenom občas s tím, že se mi prkýnka v šuplíku kácí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cimrmani jsou nevyčerpatelná studnice moudrosti...:-) A kácející se prkýnka neznám, u mne se takhle kácivě chovají tácky a podnosy. Hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.