Počet zobrazení stránky

čtvrtek 24. července 2014

A já brouček

nesekal souček, ale lezl po levanduli. Tak maličkého a zajímavě vybarveného broučka jsem viděla poprve v životě, v první chvíli jsem si myslela, že je to součást květu levandule:
Motýlek-krasavec je babočka kopřivová - Aglais urticae. Hortenzií si nevšímal,

 
  ale na floxech se zdržel a chutnaly mu:
Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Laduško ten brouček je opravdu zajímavý dalo mě práci ho najít úplně splýval s levandulkou :o)Hortenzii máš opravdu překrásnou--mě se nějak její pěstování nedařilo ale asi to zkusím ještě jednou--protože jejich kvítky jsou opravdu překrásné.Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martii, levandule mám tři a tahle veliká je stará asi 5 let, je na pidizahrádce u dvorečku domu, nemá vůbec dobré podmínky - míň sluníčka a dost vlhka, protože tam stéká voda se střech.Na zimu ji balím do novin, aby nezmrzla.Tak to zkus,třeba se zadaří. Hodně pohody.

      Vymazat
  2. Milá Lada, veru takého chrobáčika som v živote nevidela,motýlika sa parádne nafotila a hortenzie máš úžasne krásne.A veľmi sa mi páčia aj floxy tie sú tiež krásne. Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,Renátko, to je fakt pidibrouček, viď - a floxy s hortenzií se u mne, zahrádkářky-neumělky, kupodivu drží . Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Zajímavý brouček, škoda že nešel víc přiblížit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, já vůbec neumím fotit (nemám trpělivost, grif, nerozumím foťáku) a mám ten nejobyčejnější foťák, co snad může být - brouček mi už víc přiblížit nešel. Nejčastěji fotím za jízdy či za chůze, ani se nezastavuji..:-) Hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.