Počet zobrazení stránky

sobota 26. července 2014

Dvě kabelky,

které jsem si nedávno ušila  a moc ráda je teď v létě nosím,

se líbily kamarádce Gabi -  tak jsem vybrala dečku a ušila jí trochu větší kabelku-aktovku:

Opět zapínání na zip a uvnitř pár kapsiček na zip...
To je zadní část tašky...








Zlomila jsem při šití pár jehel, ale můj 80 let starý šicí stroj po babičce to nakonec zvládl a já také. :-) Mám radost, že se jí aktovka líbí - hodí se k jejímu stylu oblékání...

Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Milá Lada vôbec sa kamarátke nečuduje ,že sa jej aktovka páči, je parádna.Všetky tri kabelky sú krásne a veľmi sa mi páči aj to zrkadielko.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko, děkuji za pochvalu kabelek, však pro mne - laika je každé takové vymyšlené šití přímo dobrodružství, protože koumám, jak co lze udělat. Hezkou neděli přeji.

      Vymazat
  2. Laduš, ty kabelky jsou překrásné!!!! Jsi moc, moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitul, díky moc za pochvalu, bylo by fajn, kdybych uměla všechny ty své fantasnápady snáz zrealizovat... ale jsem šicí samouk a podle toho to pak dopadá. :-) Hezkou neděli.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :-) Kamarádka je stejně jako já "praštěná" bílou, krajkami a výšivkami, takže to ani jinak nešlo, než udělat tašku romantickou...Hezkou neděli, Ajko.

      Vymazat
  4. Tedy ty jsou Laduško překrásné :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji za pochvalu. V sobotu se dozvím, jak kamarádce slouží.. Hezký den.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.