Počet zobrazení stránky

čtvrtek 31. července 2014

Krabice

na zásoby látek a krajek pro mé šicí kutění vypadaly příliš všedně a smutně -
 
tak jsem vzala samolepící tapetu a polepila je:


Určitě v takovém kytičkovém kabátku už vypadají líp a veseleji.

Hodně pohody.



10 komentářů:

  1. waw super kabatik si dala krabiciam.... su take elegantne :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Zuzi, díky - snad dojde i na nějaký elegantní kabátek pro mne na zimu (pokud nějaká zima po těchto letních parnech vůbec bude). Pa a hodně pohody.

      Vymazat
  2. Ladi je to moc hezké změna .Také mám pár věcí jen v obyčejných krabicích asi bych se měla od Tebe inspirovat.Měj se krásně..Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, navíc jsem opět (po žaluziích v lodžii) zlikvidovala starou zbylou tapetu a hlavně mne to donutilo si svůj "hadrník" trochu urovnat. :-) Pa a hodně pohody.

      Vymazat
  3. Lado,
    v Tvém novém kabátku to vypadá krásně!! A v krabicích máš úžasné poklady!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za ocenění "pokladů", však jsou sbírané celá léta - od dětství jsem byla "hadrářka a krajkářka". :-) Už Tě mám v oblíbených a budu se kochat...Hodně pohody.

      Vymazat
  4. Ladi, máme rovnakú tapetu ... ja som ju použila na kufor zvnútra :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, byla jsem se u tebe podívat a opravdu... stejná tapeta - inu, máme stejný vkus. Jen ta moje je stará, určitě víc jak 10 let...:-) Hodně pohody.

      Vymazat
  5. Milá Lada krabice si prerobila nádherne sú úžasne romantické,veľmi sa mi páčia a tá nádhera čo ukrývajú,krása.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Renátko, jen mám obavu, že nestačím ze všech těch krajek a látek něco ušít. Krabice se zatím velmi osvědčují, tak snad budou dobře sloužit i v budoucnu. Pa, hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.