Počet zobrazení stránky

neděle 27. července 2014

Tlapková studie...

To je jak postoj baletky...
 
 a tohle také...

 dvě tlapky a ocásek...




... i ty tlapičky má můj kocourek roztomilé...

Hodně pohody

P.S.  Omlouvám se, že tolik píšu o kocourkovi-miláčkovi...  Kvůli jeho nemoci jsem si poprve  uvědomila možnost jeho ztráty...

6 komentářů:

  1. Veru sú roztomilé a také jemné, huňaté.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, vím, že jsem svým kocourkem úplně uminutá - ale od té doby, co ztratil nemocí téměř polovinu své váhy, tak ho hýčkám a opečovávám, všímám si každé drobnosti na něm - zkrátka je to můj miláček chundelatý. Už asi nebude nikdy zdravý, tak si vážím každé chvíle, kdy je tu s námi. Pa a měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Ladi je krásný -- a vůbec se neomlouvej všichni co máme zvířecího miláčka víme co je to za úžasné kamarády ♥Měj se krásně :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Děkuji moc za pochopení... jsou to prostě miláčkové..:-)

      Vymazat
  3. Jéje, kočce jsem tlapky ještě nestudovala .... ale proč ne:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, můj foťák pojme jen něco většího, jako je třeba kočičí tlapka a líbilo se mi, jak je krásně ta přední tlapička bachratá, proto jsem si ji vyfotila...:-)))

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.