Počet zobrazení stránky

pátek 15. srpna 2014

A opět kocourek

Takhle kocourek žebrá, kdykoli uslyší krájet cokoli na prkýnku -
 




očekává totiž masíčko a nemůže s dočkat, až mu ho nakrájím do misky - tak kousek dostane hned, vezme ho do tlamičky a odnese do obýváku na koberec, kde mu nejvíc chutná...




 Od jeho návratu ze sklepa ho učím, aby na každé zavolání zamňoukal - vysvětluji mu, že by to usnadnilo jeho případné hledání;ovšem zatím tady mňoukám jenom já, on i nadále tvrdohlavě mlčí. :-)

Hodně pohody



6 komentářů:

  1. Ahoj Ladi,
    já tomu říkám "prkénkový reflex" !!! :)))
    A koukám, že to mají i kočičky!! :)))
    Tak hezky mňoukej- on Tě kocourek nakonec překvapí!!
    Přeji krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Prkénkový reflex je výstižné, Jarko - je zajímavé, že prkénko slyší vždycky perfektně, ale na zavolání nereaguje...Dneska jsem opět mňoukala a nelíbilo se mu to, po chvíli se po mně ohnal pacičkou. Také přeji hezký víkend.

      Vymazat
  2. Náš kluk si normálka s kočkou povídá. Mluví na ní a ona mu mňoukáním odpovídá:-)) To když na ní mluvím já, jen otráveně kouká a myslí si něco o praštěný babě:-D
    Jó, prkýnkový reflex, a ještě ledničkový, to znám:-)) Každý večer jsem dětem připravovala svačiny do školy, a i když jsem se snažila ledničku otvírat co nejtišeji, okamžitě jsem měla kočku pod nohama:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem se s kocourkem také bavila - on mňukal a kňoural a já mu odpovídala, docela jsme si popovídali. :-) Dneska je on spíš mlčenlivý, hlavně když uteče nebo se někde schová. A s tou ledničkou máš naprostou pravdu - než ji stačím otevřít, už se o kocourka obvykle přerazím, jak se náhle motá pod nohama. Zkrátka, už naprosto uznávám pravdivost výroku "mlsný jako kocour". :-)

      Vymazat
  3. Milá Lada tak to veru veľmi dobre poznám a to mám psíka,keď počuje otvoriť chladničku alebo zaštrnganie riadu hneď je pod nohami. Kocúrik vyzerá výborne,dúfam,že sa má už lepšie.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jsou to naši mlsní miláčkové, viď - s neomylným instinktem dostat něco dobrého k jídlu. A děkuji za zeptání - kocourek se zatím drží a včera, když jsme byli celý den na chaloupce, tak po návratu domů dokonce i mňoukal. :-) Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.