Počet zobrazení stránky

pátek 8. srpna 2014

Huráááá,

kocourek je na světě... Byl zalezlý v bytelné uzamčené sklepní kóji a podařilo se - díky pomoci hodných lidí - v osm hodin večer sehnat klíče, protože majitelé jsou na dlouhé dovolené. Po půlhodině otvírání zámků jsem v koutě kóje objevila skrčeného vyděšeného kocourka... a vedle něj hromádku, kterou pomohlo "převonět" nakonec až Savo. :-)  Byl tak vyděšený od toho včerejšího poledne, že  jsem musela doma do vany nejprve já, jak mne "označkoval",  všechno oblečení  pryč a potom šel do vany kocourek... Podívejte se, jaké je to chůdě, když má mokrý kožíšek... Potvůrka to je, u té kóje jsem byla nejméně třicetkrát, prosila, volala, klepala s miskou na papů - a on se vůbec neozval...


Moc děkuji za to, že jste mi přáli, aby se našel...♥
Vaše 

12 komentářů:

  1. To je dobra zprava ,chudak se musel asi strasne bat a proto se neozival.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, přesně tak - on byl tak vystrašený tím pádem na zem a pak okolním rachotem (auta, lidi), že se z toho nemohl vzpamatovat. Hodně pohody přeji.

      Vymazat
  2. No to mi teda odľahlo ....Vždy, keď nesiem prepravku, mám pocit, že to držadlo je dosť labilné ! Teraz vidím, že stať sa môže naozaj všetko, pekný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dávej si na to ucho přepravky pozor - zjistili jsme, že nebylo vůbec rozbité, že se opravdu jen vyvlíklo - a to ten můj kocourek dneska váží jen 4 kila (to přece vůbec není moc). Já se rozhodla ušít si tašku přesně podle té přepravky a dávat přepravku do tašky... už nikdy nechci tohle znovu zažít. Hodně pohody.

      Vymazat
  3. Milá Lada ani si nevieš predstaviť aká som rada,že sa ten malý čertík našiel,celý čas som na Vás dvoch myslela a v duchu som si vravela že bude všetko v poriadku a že ho určite nájdeš.Chudák musel byť poriadne vyplašení.Som nesmierne rada že všetko dobre dopadlo.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, moc ti děkuji - já také nějak cítila, že se najde, ale přesto ten strach byl velký a hlavně ta představa, že takový "rozmazleneček" najednou je v nějakém nepřívětivém prostředí, třeba i hladový, žíznivý, nemocný... Měj se krásně.

      Vymazat
  4. To je dobře že se našel. Mokrý vypadá zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to úžasné, že je zase doma. A mokrý vypadá opravdu zajímavě a hlavně pěkně vyjukaně...:-) Hodně pohody.

      Vymazat
  5. Ach som rada že sa našiel ... chudatko vystrasene. ..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, že je roztomilý a k politování, jak je mokrý a vyjukaný? Že ti naši domácí mazlíčci jsou tak roztomilí a úžasní...:-) Pa a hezký víkend.

      Vymazat
  6. Ladi, to jsem ráda, že jsi kocourka našla :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji - a to teď každé mňouknutí dostává ode mne kázání, že takhle se měl ozývat, když jsem každou půlhodinu chodila do sklepa a volala ho, lákala klepáním misky.. a on nic. :-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.