Počet zobrazení stránky

sobota 9. srpna 2014

Kytka ve váze

je určitě neobvyklá a provoněla celou kuchyni...Zbyla mi totiž ze zavařování okurek a mně se zalíbila v tom  skleněném džbánku :-)




Hodně pohody

8 komentářů:

  1. No to mě nenapadlo .... na okurky ho nepoužívám, ale na zahradě roste:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to vlastně nebyl záměr, ale náhoda. Měla jsem ten čerstvý v tom džbánečku a tak tam zůstal i jako suchý. :-)

      Vymazat
  2. Moc mu to v té váze sluší :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ano, také se mi to líbí - takové naturální...

      Vymazat
  3. ... taky mi to nenapadlo dát kopr do vázy a jak je pěkný... máme ho plnou zahradu, vždy se vysemení...
    četla jsem story s kocourkem ... Oh ještě, že to tak dopadlo... máme doma trojnohého kocourka, zrovna spinká v křesle, tak je pohoda... ale žije svůj volný život kocouří, tak jsou s tím spojené škrábance apod.
    ... kdysi mi před veterinou utekla kočička z tašky (dnes už mám kočičí přepravku nebo jak se to
    nazývá) a rovnou pod náklaďák pod přední kapotu a ne a ne ven... byla nemocná a měla horečku...majitel náklaďáků byl mimo město a neděle k tomu... veterinář mi šel pomoci, vzal hůl a mlátil do kapoty, až kočička vyběhla a přilepila se ke sklepnímu okýnku u nejbližšího domu... no, nakonec vše dobře dopadlo a kočička tu s námi ještě leta byla...
    Také vám přeji krásná leta s kočičkou a mějte se moc hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten suchý kopr ve váze teď v létě mi připomíná takovou tu suchou modřínovou větvičku s šiškami, kterou dávám do vázy v zimě. A to s tou tvou kočičkou - to si dovedu živě představit... Mně asi před devíti lety spadl kocourek v zimě z okna a utekl. Opět jsme ho hledali všude a on vlezl spodem auta na motor ... Však jsem kapotu za ty dva dny zvedla pokaždé, když jsem měla autem jet - co kdyby tam náhodou byl, auto zná, tím jezdí k doktorovi. Děkuji za přání a také se měj moc hezky.

      Vymazat
  4. Milá Lada,kôpor vyzerá výborne vo váze ,škoda že som už vytrhala v záhrade bol suchý.A tie Tvoje krásne vecičky aspoň ich môžem obdivovať.Maj sa krásne.
    Rena
    P.S. Ako sa má malý tuláčik ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko, také pro mne je suchý kopr ve váze objevem, který budu častěji využívat. A miláček chlupatý, bandita toulavý, kocourek pelichavý se má dobře, stačila jsem mu dát všechny dávky antibiotik a zatím se drží. Teď právě spí v obýváku na stole jak neviňátko. Pa a moc hezké dny přeji.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.