Počet zobrazení stránky

pátek 8. srpna 2014

Moc prosím,

držte nám palce, včera po poledni se mi ztratil můj milovaný kocourek ♥... cestou od doktorky kousek před domem se utrhlo ucho přepravky a on se zřítil k zemi, přepravka se rozletěla a on jak vyděšený vystřelil pryč. Snažili jsme se ho najít, ale zatím to je marné. Vylepuji inzeráty, dávám kontakt všem pejskařům, kdyby ho viděli - chodím v noci po ulicích s jeho miskou a volám ho, hledám - zatím nic. Tak prosím, držte nám palce, ať se najde - je nemocný a nezaslouží si za to, jak je hodný a úžasný, aby někde byl opuštěný... děkuji.

4 komentáře:

  1. Milá Lada, musím priznať že som sa poriadne zľakla ,neboj sa určite ho nájdeš ,silno ale ozaj veľmi ,veľmi silno držím palce aby sa kocúrik našiel.Budem na Teba a na kocúrika myslieť,viem že to Ti nepomôže ale keby som bývala niekde blízko Teba určite by som Ti ho pomohla hľadať. .Drž sa moja.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko, moc děkuji - já cítila podporu hodných lidí a ačkoliv jsem byla až hystericky nešťastná, tak v koutku duše jsem věřila, že se najde.... Moc děkuji a je krásné, že i tak na dálku máme tolik krásných lidí kolem sebe. Díky, Reni, díky.

      Vymazat
  2. zlaticko drzim palce aj na nohach!! daj potom prosim vediet ci je vsetko v poriadku, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, díky, díky za všechny palce a hned, jak jsme se trochu osušili, jsme tu oba - já i kocourek, abychom poděkovali za tu velkou podporu. Svět je hned o mnoho krásnější, než byl od včerejšího poledne do těch osmi hodin dnes večer. Pa, Zuzi a díky...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.