Počet zobrazení stránky

neděle 3. srpna 2014

Puntíky

červené a modré různých velikostí vévodí kuchyni na chaloupce. Tu babiččinu kredenc si pamatuji z naší chaty v horách - barva je to pro mne hrozná (obrázek je okopírovaný ze staré fotky):

Před čtrnácti lety se kredenc přestěhovala z  horské chaty do vesnické chalupy a protože v té době jsem měla ještě ráda i modrou, tak jsem zapracovala  horkovzdušnou pistolí; ovšem dneska bych ji natřela jen na bílo ...
 
Takhle tam kdysi v noci hlídal kocourek (opět okopírovaná stará fotka)- to byl ještě pořádný macek, vážil téměř dvakrát tolik, než dnes...
Je divné, že na dalších fotkách je ta modrá barva úplně jiná, příliš jasná, ostrá a divná,  než ve skutečnosti  -  to je jemná, světlejší  a tlumenější...


Uvnitř kredence je většina červenobíle puntíkovaného porcelánu ,
 
zatímco na protější stěně jsou už bílé skříňky s modrobílými puntíky...
 Hodně pohody





8 komentářů:

  1. Máš to tam krásne ... peknú nedeľu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, také hezkou neděli - jinak možná časem se dočká stará kredenc opět jinak barevného kabátku - ta bílá by se mi tam líbila nejvíc. Těším se na tvé slíbené zprávy...:-)

      Vymazat
  2. Jina doba jina barva,kazda generace ma jiny vkus.Koukam ze se kredenc i od toho puvodniho zmensil ,rekla bych ze by v bile a mozna i svelte sede vypadal take moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, je to tak - mění se vkus... A opravdu ta polovičná část vlevo staré kredence byla teď použita pod dřez - nemohla být u kredence, protože byla vyšší nežli okno a nešlo by tudíž otevřít. A s tou světle šedou máš pravdu - je opravdu moc hezká, uvidíme časem. :-)

      Vymazat
  3. Ladi,
    tady je krásně vidět, jak jde čas, vi´d?? A vkus a my se taky měníme !!! :)))
    Mne modrá barva nejde vůbec fotit...a červená také ne...
    Ale ty puntíčky- ty jsou!!!!
    hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, ahoj - ano, je krásné sledovat, jak jde čas. Stačí jen zalistovat alby fotek a je to změna jak v oblékání, tak i bydlení - jen my se neměníme, jsme stále mladé a krásné :-))) A také mám na fotkách barvy zkreslené, ale já mám ten nejobyčejnější foťáček..

      Vymazat
  4. Wau milá Lada tak to je niečo pre mňa,neviem čo mám skôr obdivovať máš úžasné poklady,kredenc či má modrú farbu alebo zelenú má svoje čaro ,všetko všetučko sa mi páči máš nádherné vecičky.A kocúrik je poriadny macko.A tie bodky wau.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, když jsem viděla ten tvůj dřevěný maják, kotvu a jiné věci, tak to je tedy opravdu krásná práce. Já sice mám elektrickou pilku, ale nějak neumím s ní řezat rovně, pořád mi to nějak ujíždí...A přitom práce se dřevem je asi jedna z nejkrásnějších na světě, ale asi mi není dáno umět všechno. Pa a hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.