Počet zobrazení stránky

čtvrtek 4. září 2014

A suším a suším...

Přivezla jsem z chalupy hortenzie do vázy  a než jsem stačila natočit vodu do džbánku, kocourek měl hned o zábavu postaráno



A když už byla sušička v provozu kvůli jablkům, tak jsem nastříhala lístky libečku a nastalo postupné sušení:


Šlo to rychle, než jsem stačila připravit lísečky na jedno plato, byly ty dolní v sušičce už suché. Z celé kytice libečku byla sklenice usušených lístků 
a po rozemnutí je jich jen trošička... 

Hodně pohody 

4 komentáře:

  1. Ladi, musel to pořádně zkontrolovat :-)) Libeček mi sežrali slimáci :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, nám se na libeček slimáci také chystali, ale podařilo se mi ho sklízet dřív, než začali oni. Zrovna včera kamarád jednoho slimáka načapal a pěkně mu promluvil do duše...:-)

      Vymazat
  2. Milá Lada,ja to tvrdím od začiatku kocúrik je skrátka znalec a milovník kvetou . Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renátko, on květy nejen obdivuje, ale také jim upíjí vodu z misek a váz. Zkrátka je to šibal. :-) Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.