Počet zobrazení stránky

úterý 23. září 2014

Kocourek

si v létě zvykl ležet na stole a  pít vodu z vázy, ve které byly hortenzie. Tak do té vázy dávám pořád čerstvou vodu, on pokračuje ve svém zvyku ...

a já mám jistotu, že nebude dehydrovaný, jako byl v době nemoci. Co by člověk neudělal pro domácího miláčka, že? :-)
Hodně pohody


6 komentářů:

  1. Naša posledná - Číča, pije zásadne iba tečúcu z kohútika. Polovicu dňa nikto nie je doma a tiež mám strach, aby nebola dehydrovaná :( ... ale potvora, možno keby už bolo veľmi zle , tak by sa napila aj z misky ... no neviem, pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslím si, že kdyby bylo nejhůř, tak se kočička napije i z misky. Jinak jsem viděla na netu kočku, která na přání paničky skočí na vypínač a zhasne svetlo jinou, která chodí na "lidské" WC a ještě za sebou splachuje, to mne dostalo...:-)

      Vymazat
  2. Milá Lada,kocúrik je veru riadne prefíkaný hádam nebude piť s obyčajnej misky ale rovno s takejto parádi,určite mu s nej viac chutí.Ale hlavné je aby pil a bol zdraví.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, on je to vůbec takový vykutálený kocourek, zejména u jídla je to znát - to dietní, které má doporučené od paní doktorky, to nejí - ale pořád škemrá o to nedietní. Prostě je to takový bambula pelichavý milovaný...:-)

      Vymazat
  3. Ladi, naše kočička se taky moc ráda napije ze skleničky, ve které máme vodu my :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, člověk jim prostě neodolá a nemůže nic zakázat...:-)

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.