Počet zobrazení stránky

neděle 28. září 2014

Mraky linkované...

Všimli jste si někdy, jak je obloha protkaná notovými linkami? Jen začít psát noty pro nebeskou sonátu... Tato notová osnova je zachycená opět přes okno při jízdě ...
Dramatická krajina,  dramatická obloha - nádherné České středohoří...




Obloha bez linek - ale foceno proto, že tam v dálce začíná vykukovat zpoza stromů Bořeň
a tady už je Bořeň v plné své kráse - "mamut"



Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Jojo, u nás jich je taky dost:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já jsem hudební analfabet, tak na ně nenapíšu ani notečku.:-)

      Vymazat
  2. Milá Lada,nádherné fotky.Obloha dokáže hotové zázraky je nádherná a zároveň tak trochu strašidelná.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, je to přesně tak - obloha je nádherná, tajemná a zároveň tak trochu strašidelná. Hodně pohody ti přeji.

      Vymazat
  3. Ladi, krásně jsi ty mráčky nafotila, tak to já bych taky ani notu nenapsala....

    OdpovědětVymazat
  4. Zdeni, já jsem přímo ukázkový hudební hluch...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné mraky. taky ráda a často fotím oblohu..a notové linky ve tvém podání se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem u tebe krásné, moc krásné fotky mraků - ta příroda je úžasná a bohatá...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.