Počet zobrazení stránky

pondělí 29. září 2014

Zámek Nový Hrad

Po několika letech jsem se chtěla opět podívat do zámku Nový Hrad v Jimlíně, který obvykle jen míjíme. Tenkrát jsme tam viděli sbírku praček, tak jsem jim nabídla velice starou a přitom krásně zachovalou dřevěnou mechanickou pračku s různými nástavci, kterou jsem objevila na půdě chalupy - sice o ni projevili zájem, ale nikdy se už neozvali. 

Zdálky budova láká zajímavou věžičkou...
zblízka trochu odradí tenhle objekt naproti zámku - chtěl by asi poopravit, že? No, on i zámek by to potřeboval...
Tady jsem si ještě myslela, že se dostanu dovitř -
- ovšem zavřená a zamčená vrata mne vyvedla z omylu.

Tak jsem si aspoň vyfotila sochu před zámkem 
a jela dál. Snad to vyjde někdy příště.

Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Naštěstí to tam mám velice blízko, tak zkusím štěstí jindy. :-)

      Vymazat
  2. Priste to snad vyjde .Dalsi typ na vylet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, snad se mi podaří zámek navštivit a dát víc informací.

      Vymazat
  3. Milá Lada,Ajka má pravdu škoda že mali zatvorené už som sa tešila na ďalšie skvelé rozprávanie a na fotečky.Ale nafotila si to pekne.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, zkusím ještě letos zámek navštivit a nafotit něco dalšího. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Škoda Ladi ale příště už to určitě vyjde :o) Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti - vyšlo to dneska a opravdu to stálo za návštěvu. Hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.