Počet zobrazení stránky

středa 8. října 2014

Jablíčka



ze zahrádky. Nevím, jaké sorty  to jsou, ale mně chutnají. Na jaře musím nechat prořezat obě jabloně a doufám, že bude  jablíček míň (letos jich bylo až příliš hodně a většina jich spadala), ale kvalitnějších, aby se mohly uskladnit.


 Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Ty jsou:-)))....... krásně vybarvená.....jako malá jsem je milovala ve všech podobách...teď kvůli alergii už mám omezený výběr-jen štrúdl nebo křížaly:-))) P.S. Máte krásný blog. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, že kvůli alergii nemůžete jablka - já je naštěstí můžu... Zkuste ještě linecký koláč, ten je snad ještě lepší než štrúdl a moc děkuji za návštěvu. :-)

      Vymazat
  2. Tedy Ladi ty jsou krásné... my ty naše skoro všechny vyházeli byly nějaké bolavé....asi jsme jablůnku špatně ošetřily :o( Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty naše dvě jabloně nebyly nejméně 15 let vůbec ošetřované, takže jablíčka se musí hned spotřebovat...Dělaly jsme s kamarádkou povidla, tak jsme něco zachránily. Měj se krásně a pa.

      Vymazat
  3. Nádherná jablíčka, Jenda je má rád, denně si jedno nebo dvě dá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že je Jeníček má rád - jsou zdravá a hlavně je to ovoce naší země, tak mu slouží ke zdraví. Přeji moc sil a co nejvíc pohody.

      Vymazat
  4. Krásne jabĺčka,majú úžasnú farbu, moje tento rok dostali nejakú chorobu takže nie je ani jedno. Budem musieť kupovať.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, já doufám, že ty naše dvě staré jabloně budou mít úrodu i potom, co budou prořezané. Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.