Počet zobrazení stránky

úterý 14. října 2014

Malware...

se mi objevil dnes ráno na mém blogu  a nešel odstranit (jen teď se mi podařilo na blog se dostat). 


Když si vzpomenu na to, že jsem několik let nemohla dělat blog, protože tehdy instalováním oficielního programu k tehdejšímu mému fotoaparátu jsem se dostala do nějaké prapodivné kličky - nemohla jsem na blog přidávat obrázky a fotografie, protože to ode mne požadovalo zaplacení platební kartou a to ještě tak prapodivně, že to chtělo spoustu naprosto důvěrných informací k té platební kartě...  Zkrátka podvodníci mají v posledních letech zelenou všude. Tak mi držte palce a dávejte pozor, ať se vám něco podobného nepřinatrefí.

Hodně pohody

2 komentáře:

  1. jejda tak přeju at už to tu máš bez problémů... Měj se krásně..Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lada neviem čo sa deje ale keď Ti chcem napísať naskočí mi tam nejaká hlúpa stránka a neviem sa dostať na Tvoj blog.Dúfam.že kým to dopíšem tak to vydrží na Tvojom blogu.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.