Počet zobrazení stránky

sobota 11. října 2014

Ořechy,

zejména vlašské, přímo miluji. Přidávám si je do své oblíbené snídaně - nastrouhaných jablek s mrkví, skořicí a medem. Už jsem jich pár kilo koupila a dnes jsem přinesla další z trhu - byly přesně takové, jaké mám nejraději - nevysušené. Ty se mi nejlíp louskají, obvykle se podaří vyloupnout celý ořech nebo půlky, málokteré jsou rozdrobené:
Průběžně jsem je dávala na plata do sušičky, až bylo těch plat šest...
a zbyla jen hrstička nevyloupaných ořechů (na vánoční dekoraci) a plno skořápek...
A tady je ta usušená dobrota uschovaná - na snídaně i na vánoční cukroví:

  



Tyhle ořechy jsem
koupila už před týdnem a zavařila do sklenic na později...


U nás doma není ořechů nikdy dost...:-)

Hodně pohody




14 komentářů:

  1. Miluju ořechy, hlavně ty mokré...mňam...

    OdpovědětVymazat
  2. Ořechy a med.... naložené v medu...
    . mňam. ...... Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha - tak do medu je zkusím naložit, to jsem zatím nedělala, jen je jím v nastrouhaných jablíčkách s medem a skořicí...

      Vymazat
  3. Také zavařuji ořechy. Louskání mne teprve čeká. Ale mám super louskáček, tak to půjde jedna báseň. Ale letos máme nějaké menší než loni. Máte krásně nazdobené skleničky krajkama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože kupuji obvykle přes 13 kilo nevyschlých ořechů, tak je musím během jednoho dne vyloupat - louskáček mám takový obyčejný, ale výborný. Hodně pohody přeji.

      Vymazat
  4. Taky jich nemám nikdy dost:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Takže jsi byla v minulém životě asi taky veverka, jako já?

      Vymazat
  5. Túto mňamku mám rada ... rada si vezmem za hrsť k telke a niekedy primiešam hrozienka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to já jdu ještě dál - obvykle k ořechům a hrozinkám nalámu aspoň dvě kostičky hořké čokolády a uvařím si klasickou bílou kávu z melty a mléka...:-)

      Vymazat
  6. Milý příspěvek. Děkuji a přeji krásný den.Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezkou neděli a děkuji za návštěvu. Hodně pohody.

      Vymazat
  7. Wau to je ale orechov ,vôbec som nevedela ,že sa orechy dajú zavariť.Máš krásne poháriky a parádne si ich vyzdobila.Očistiť toľko orechov to Ťa veru obdivujem si šikulka.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, to mám po mém tatínkovi - také si odpočinul při takových jednoduchých pracích, jako je obírání rybízu, trhání borůvek, louskání ořechů... Pa.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.