Počet zobrazení stránky

neděle 5. října 2014

Šedobílá čepice

K té bílé pletené čepici jsem včera dokončila ještě jednu -


určitě se bude hodit, až začne zima a bude padat sníh.



Hodně pohody

10 komentářů:

  1. Už ťa zima neprekvapí, si pripravená :-), pa Ladi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to není pro mne, já jsem spíše na klobouky. :-) Pa a hezký nedělní večer

      Vymazat
  2. Laduš, to je nádherný kulíšek!! Přeji krásný večer a pohodový týden. pa Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, díky a snad se bude líbit i té, pro kterou je určený. :-) Měj se krásně a hodně pohody.

      Vymazat
  3. jej tá je super... :) s tou babmulou nema chybu :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Díky, bambula je pěkně střapatá... Pa, Zuzi.

      Vymazat
  4. Milá Lada,opäť nádherná čiapočka som si istá , že sa bude páčiť . Mne sa páči veľmíííí.
    Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, jsi moc hodná, že čepici chválíš. :-) Pa, měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Ladi ten je fakt parádní :o) měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Díky, Marti, proti tvým zvířátkům je to jen obyčejné pletení. a také se měj krásně...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.