Počet zobrazení stránky

úterý 16. prosince 2014

Andělské zvonění

je hodně staré - jako malá si pamatuji, jak na chatě o Vánocích zapaloval tatínek svíčičky a poslouchali jsme to něžné cinkání.


 A tahle bílá africká fialka je úžasná, kvete vytrvale  od února,
zatímco vánoční kaktusy začaly kvést v říjnu
 
 a věřím, že pokvetou až do dubna či května, stejně jako vloni.
Hodně adventní pohody


10 komentářů:

  1. Milá Lado, jsem moc ráda, že se ti povedl "odmalvářit" blog a že jsi zase zpátky. Kaktus máš krásný, ty moje už všechny tři odkvetly :-D a k tomu ten jeden byl velikonoční :-o Přeji krásný advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám určitě všechny kaktusy vánočně-velikonoční, protože mi kvetou od října do dubna, tedy od Vánoc téměř do Velikonoc..:-) Hodně pohodové adventní dny přeji.

      Vymazat
  2. Ladi to je milá zpráva :o)
    Andělské zvonění je krásné..také jedno doma památeční doma mám po své babičce :o)
    Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to cinkání zvonečku je tak krásně uklidňující... Hodně pohody Ti přeji.

      Vymazat
  3. Andelske zvoneni je nadherne. A ten bily kaktus je prekrasny. Hezke adventni dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andělské zvonění mi připomíná mé dětství... Moc se mi líbí Tvůj buksusový věnec s bílými ozdobami - hvězdičkami a hvězdičkové květníky. Hodně pohodových dní přeji.

      Vymazat
  4. manžel má doma také takový zvonivý stromeček z dětství. Mamince krásně kvete vánoční kaktus, který dostala od spolupracovnice jako velikonoční. Už je hodně starý, nějaké to desetiletí a já měla odnož, rostlinka rostla, ale květy nikde. :( Přeji hezké svátky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádky si vzaly z mého bílého vánočního kaktusu odnože před dvěma roky a zatím jim vůbec nekvetly. A to já se k těm svým pěti chovám dosti macešsky - nepřesadila jsem je za celou dobu, co je mám, a to je určitě také nějaké to desetiletí. :-)Hodně adventní pohody přeji.

      Vymazat
  5. Anjelske zvonenie je nádherné, fialka a kaktus Ti krásne kvitnú. Máš to doma nádherné a útulné.
    Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.