Počet zobrazení stránky

pátek 19. prosince 2014

Vánoční Telč

Když jsem před patnácti lety v prosinci nechala zasklít lodžii, věděla jsem, že na té velké skleněné ploše  chci mít bílou českou vesnici. Nakreslila jsem si a vystříhala z bílého papíru pár domků českého selského baroka,

jeden kostelík na vršku nad vsí, jeden ve vsi a doplnila je spoustou hvězdiček:

Po dvou letech jsem přesunula vesnické domky na okna pokoje a do lodžie zkusila domy městské, renesanční - zkrátka variace na svou milovanou Telč:
.
které každý rok  doplňuji o své nové nápady - letos to je ten druhý domek od kostela...
A takhle to vypadá z pokoje přes okno:


 Hodně adventní pohody



6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) Díky, zas mám rok na vymyšlení nového domečku... Krásný advent přeji.

      Vymazat
  2. Lado, to už není vesnice, ale přinejmenším městys, vypadá to krásně, hezkou zlatou neděli,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, má to být jedna strana městského náměstí...:-) Krásné dny adventu.

      Vymazat
  3. Nádhera, veľmi ale veľmi sa mi to páči . Máš to parádne.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.