Počet zobrazení stránky

pondělí 15. prosince 2014

Změna

je někdy zbytečná  otrava, jako v případě malware na mém blogu. Když už jsem konečně překopírovala všechny staré příspěvky do nového blogu, tak se mi toho vetřelce malware podařilo odstranit. Šla jsem na to přísně vědecky, asi takhle:
a  opět jsem zprovoznila svůj původní blog -  mám z toho takhle velkou radost

takže...

opět platí adresa 

 http://malinkekralovstvi.blogspot.cz/

a jste všichni opět velmi vítáni.

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Ahojky, jsem moc ráda, že jsi zpět, malware je pěknej prevít, taky mě zlobil, trvalo to asi půl roku, než "odešel", těším se na tvoje příspěvky, většinou plné krásné bílé něhy, doplněné šedavými odstíny tvého kocourka, krásné adventní dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, díky moc za Tvá slova. Opravdu je to pěkný lotr, přímo bandita, ten malware a nikomu ho nepřeju. Těším se, že teď budu moci opět prohlížet blogy, které mám oblíbené - tedy i Tvůj. :-) Přeji Ti hodně adventní pohody a klidu.

      Vymazat
  2. Jsi dobrá, já bych asi nekopírovala.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)Já většinu těch uveřejněných fotek vymazala a když jsem nějakou z nich potřebovala vidět, tak jsem kvůli tomu malwaru v blogu na ně už nemohla. :-)

      Vymazat
  3. Som veľmi rad , že si opäť tu, veľmi si mi chýbala aj Tvoje úžasné príspevky.
    Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ty jsi moc milý a hodný člověk, víš o tom? Velmi ti děkuji...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.