Počet zobrazení stránky

pátek 30. ledna 2015

Bacil

mne bacil -
tedy pravděpodobně jsem v úterý nastydla a teď jen kýchám, kašlu, polykám acylpyriny, piju čaj  a pořád jen ležím a spím... Kocourek kolem mne bloudí a diví se, že jsem i přes den v posteli. 


Své možná dělá i to, že má být velmi nízký tlak, snad nejnižší za posledních šestadvacet let. Tak se opatrujte, dávejte na sebe pozor.

Hodně pohody

10 komentářů:

  1. Tak Ti přeju, ať se rychle pozdravíš. Venku nám tady teď padá hodně mokrý sníh, u kamen je nejlíp. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za přání, už je to lepší. A sníh závidím, moc mi chybí, že už druhou zimu je jen černo.

      Vymazat
  2. Také přeji brzké uzdravení :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, už je mi líp. Je divné, že tak banální věci, jako rýma a kašel, dokážou člověka tak ničit...:-)

      Vymazat
  3. Je toho teď všude plno, i náš nejmladší něco chytil, tak snad to brzy vykurýrujete,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedáme se, a ať syn je také brzy zdravý, začínají prázdniny...

      Vymazat
  4. Milá Lada, prajem Ti skoré uzdravenie , vidím že kocúrik Ťa stráži. Takže pi veľa čajíka ,jedz veľa vitamínov a veľa oddychuj aby si bola čím skôr zdravá.
    Takže sa opatruj myslím na Teba.
    Pá, pá.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, děkuji za přání - už je líp. A vy si užívejte sníh, u nás už dva roky zima nebyla a jsem z toho smutná. Papa, měj se krásně.

      Vymazat
  5. Přeju dobré zotavení. Já nedám dopustit na zázvor...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za přání - se zázvorem nemám žádnou zkušenost, ale díky za tip, zkusím... Hodně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.