Počet zobrazení stránky

úterý 27. ledna 2015

Ikea...

U nás doma není po sněhu ani památky, na Zličíně foukal ledový vítr a odklízeli sníh,

ale v prodejně bylo příjemné teplo. Nepotřebovali jsme nic konkrétního koupit, jen pokud by nám něco padlo do oka...Já objevila velké bílé papírové ubrousky a v pořadí už třetí odkapávač na příbory:
ten první byl také z Ikey, ale brzy zrezivěl, tím druhým, který je také na snímku, příbory propadávaly mezerami ven
a tenhle třetí má být z nerezu, takže by teoreticky neměl rezivět a také příbory by z něj neměly vypadávat...

Cestou domů jsem opět z jedoucího auta fotila lednovou krajinu zcela bez sněhu,

oblohu tmící se blížícím večerem
a trochu strašidelně vypadající elektrárnu proti tmavé obloze:
Hodně pohody

8 komentářů:

  1. Ta fotka s elektrárnou je úžasná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti mi to nepřišlo tak apokalyptické, jako na té fotce... Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Elektrárna na fotce je "hustá" apokalyptická. ... Naše Opatovice jsou jak model pro děti. Zrovna včera jsem po návštěvě Sconta a Asca konstatoval, že je tu hodně prodejen nábytku ale jen jedna Ikea. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jak z nějakého sci-fi, ve dne to nevypadá tak strašidelně. A jak jsem to na tom Zličíně viděla - zdá se mi, že je všech prodejen až přespříliš a lidi v nich tráví zbytečně moc času, místo toho, aby šli třeba s dětmi někam na procházku nebo si s nimi hráli...Hezký den.

      Vymazat
  3. Milá Lada návštevu Ikei veru ani ja neodmietnem ale moja návšteva končí poriadnym prevetraním peňaženky.
    Tá elektráreň vyzerá strašidelne , opäť sa Ti podarili skvelé fotky.
    Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, určitě bych si tam vybrala také víc věcí, ale v podstatě nic nepotřebuji. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.