Počet zobrazení stránky

pátek 9. ledna 2015

Knížečky


Ze STUDIA trnka s. r. o. (píšu to správně - opravdu je u firmy psáno "trnka" s malým t) jsem objednala tyto čtyři malé roztomilé knížečky pro sebe i jako dárky pro kamarádky. Všechno to jsou tajné recepty naší babičky - vánoční, novoroční, nedělní jarní a narozeninové:











Jiřího Trnku jsem měla a stále mám velice ráda a obdivuji jeho úžasnou tvorbu. Před lety jsem byla na výstavě jeho díla - loutek z pohádek, kreseb, obrázků. Na klasické tradice a jeho dílo navazují ve Studiu trnka, s. r. o. jeho dcera, akademická malířka Klára Trnková a její dcera - vnučka Jiřího Trnky, grafička Tereza Šebestíková čtyřmi edicemi: Edicí Jiřího Trnky, Edicí Naší babičky, Edicí Pohádek do kabelky a Edicí Kdo si hraje nezlobí...

Na stránkách http://www.studiotrnka.cz/ je spousta nádherných knížek, hraček, pohlednic, dekorací, drobností.
Hodně pohody


10 komentářů:

  1. Nádherné knížečky. Takové drobnosti mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda takové krásné maličkosti a navíc v nich jsou i některé zajímavé rady. Hodně pohody.

      Vymazat
  2. Tedy ty jsou opravdu překrásně :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou takové něžné těmi starými obrázky. Hezký den, Marti.

      Vymazat
  3. Milá Lada knižočky sú nádherné vyzerajú akoby ich už poznačil čas a sú nádherne ilustrované.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, jsou opravdu něžné a půvabné a navíc jsou tam i zajímavé recepty a rady. Pa, měj se krásně.

      Vymazat
  4. To je nádhera .... to je to co mám ráda.... takže moc díky za typ.
    Přeju krásný nový rok. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, také přeji nový rok plný pohody a zdraví. Určitě si u "Trnků" něco vybereš, jsou to krásně věci, něžné drobnosti. Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Taky jsem před lety byla na minivýstavě Trnkových loutek... bylo to parádní. Museli to nějak zaštiťovat právě s tímhle studiem, protože podobné knížečky si pamatuju, že tam byly k zakoupení. My si s mamkou žádné nekoupily, ta výstava bohatě stačila. :-) Ovšem vím, že jsem si tam tím aspoň listovala a koukala na ty staré obrázky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na té výstavě obdivovala tu úžasnou něhu a výrazovost jeho loutek i to, že sám pro ně dělal oblečení..- Bajaja mne přímo uchvátil, byl krásný, měl takové romantické zasněné oči...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.