Počet zobrazení stránky

neděle 18. ledna 2015

Kocourek

trpívá dehydratací, proto má velkou sklenici vody i v obýváku, aby mohl kdykoli pít...

 Je pěkně na trase jeho toulání bytem a častokrát se zastaví a napije se...
Hodně pohody

10 komentářů:

  1. Ladi, ani naša Číča nechce piť. Len z tečúceho kohútika v kúpeľni... a to raz za deň. Kúpili sme fontánku a ostala bez povšimnutia. Často ju nasilu napájam zo striekačky, keďže mám strach o jej ľadviny.pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moje paní kocourkodoktorka mi poradila ochutit vodu k pití třeba silnějším voňavým masovým vývarem, pak by kočička možná pila i sama... Máš pravdu, jinak hrozí problémy s ledvinami. Hezký den přeji.

      Vymazat
  2. Ten náš taky pije málo...aspoň se mi to zdá.... ani nevím kolik má kočka vypít....
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta dehydratace byla zjištěná při odběru krve, po kterém kocourek málem přišel o život. Od té doby se snažím hlídat, kolik pije - od léta naštěstí pije víc. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Já nemám kočičku ale pejska a také nikdy misku nemá prázdnou a každý den dostává čerstvou vodou a i tak se nám nastydnutí na ledviny letos opět nevyhnulo :o(.Měj se Ladi moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, pokaždé, když je zima, sníh nebo studené bláto, lituji pejsky, kteří v tom musí chodit. Tak ať je chlupáčkovi brzy dobře. Hodně pohody.

      Vymazat
  4. Čau holky, Víte, jak řeším pitný režim s mojím Tomem ? Lžičku "kapsičky" zaleju troškou vlažné vody- asi 1 polívková lžíce.
    První je vylepaná polívka a ten tuhý "zbytek" dojede Mikeš venkovní........
    Jara caffegarden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaromilko, ahoj - to je výborný nápad... můj rozmazlený pelicháček nechává pokaždé aspoň trochu masíčka na talířku a to po chvilce okorá a zvrdne, takže když přidám vlažnou vodu - napije se a masíčko bude ještě k jídlu. :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Milá Lada veru ani môj miláčik nechce piť ale veru do jedla ju netreba našťastie nútiť. Som veľmi rada že vidím malého čertíka a má parádnu čašu na vodu.
    Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Reni - to je dobře, že tvému kocourkovi chutná jíst. Ten můj už je více jak 13letý, za ta léta zhubl z více jak 6 kil na 4,2 kila a jsem ráda, když přibere pár deka. Tak ať se vám všem včetně kocourka dobře daří. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.