Počet zobrazení stránky

pondělí 12. ledna 2015

Konvice

potřebuje ještě trochu vyčistit, ale moc se mi líbí. Díky svíčce, která má být dole ve skleněné misce, se zdá ideální k udržování třeba kávy nebo svařeného vína ve správné teplotě:







Hodně pohody 


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A jak teprve bude krásná, až jí pořádně vyčistím...:-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. i mě se Ladi líbí--vypadá moc zajímavě :o)Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, upozornila mne na ni kamarádka, která ví, že takové věci se mi líbí... :-) Pěkný den.

      Vymazat
  3. Wau, vyzerá úžasne kde prosím ťa chodíš na tak parádne kúsky. Hneď by som ju brala.
    Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, máme tady jedno pána, který má obchůdek s takovými věcmi. Občas nám tam něco padne do oka, co se líbí i hodí. Pa, měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Lado, to je opravdu zajímavý kousek, něco takového bych potřebovala , nemám ráda studené nápoje, i v létě mám nejraději vlažný čaj, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel, na tohle jsem dlouhá léta používala obyčejný překapávač, pod plotýnkou se hřál čaj i káva. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. no teda !!! vypadá jako baňka chemex ..do které se dělá překapávaná káva ..právě o tom u sebe píši :-))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to něco podobného, jen to nemá sítko jako french press (ten je vynikající, používám ho už patnáct let na kávu ). HOdně pohody.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.