Počet zobrazení stránky

sobota 31. ledna 2015

Sladký spánek

mému kocourkovi až závidím. Jakmile mi spí takhle krásně na nohách, neodvažuji se ani pohnout,

ani klepnout do klávesnice počítače, abych ho neprobudila.
Čtu obvykle nějakou knížku nebo pracuji jen s myší, tedy i slova vypisuji potichoučku myší z klávesnice na obrazovce, abych ho nerušila...

 Ale stačí jen cvaknutí foťáku, kterým ho fotím,
miláček se probudí a podívá se na mne přesně tak, jak by vypadala vyoraná myš - možná jen ještě vyčítavěji...
Hodně pohody




8 komentářů:

  1. Kocúrik Ťa veľmi ľúbi a chce byť stále v Tvojej blízkosti to veľmi dobre poznám aj ja. Je veľmi zlatučký.
    Dávaj na seba pozor a opatruj sa.
    Rena
    P.S. konečne máme sneh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, moc závidím sníh, u nás dopoledne napadl a odpoledne roztál. :-( A ti naši chlupatí domácí mazlíčci jsou opravdu zlatíčka. Papa a hodně pohody.

      Vymazat
  2. Má veget:-)))
    A neměla bys být v postýlce také?:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Zajímavé je, že takový veget, jaký umí kocourek, si já udělat neumím - usnout kdekoli kdykoli...a celé odpoledne jsem byla v pelíšku, tak snad jsem bacil udolala.

      Vymazat
  3. Koukám, že jsme všichni stejní. Taky se bojím pohnout, aby se pan kocour neprobudil. Myslím, že by takto vydržel ležet fakt půl dne. No, to bych byla dřevěná, tak aspoň po kouskách..... ale je to radost veliká. Musím se jít podívat, jestli už nepřišel z flámu na snídani.
    Přeju krásné dny vám oběma. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o jednu starost mám míň - ten můj je bytový kocourek, tudíž necourá po venku po flámech. Jsou to stejně ale miláčkové, občas nevděční, že? Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Ještě jsem chtěla dodat, že ty fotky jsou nádherné. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Když je krásný model, tak vypadá i špatná fotka dobře... a že ti naši chlupáči jsou opravdu neskutečně krásní modelové...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.