Počet zobrazení stránky

úterý 20. ledna 2015

Úžasná kniha

Před deseti dny jsem se přihlásila do knihovny. Není to proto, že bych trpěla nedostatkem knih - spíš naopak. Toto je třeba má knihovna za pracovním stolem,
která už je přeplněná knihami - proto část z nich přešla do druhého pokoje a další jsem odvezla na chalupu.

Do knihovny jsem šla kvůli knížce, kterou jsem nesehnala ke koupení. Měla jsem ji kdysi půjčenou od spolužačky na střední škole a tenkrát mě úplně okouzlila:
Nečtu ji tak rychle jako tenkrát, kdy jsem ji "zhltla" za dvě odpoledne, ale potvrdila jsem si, že je to kniha opravdu úžasná, plná fantazie propojující minulost naší planety s budoucností. 

A když už mám průkazku do knihovny, tak si postupně vypůjčím všechny ty knihy paní Ludmily Vaňkové, které sama nemám. Opět jsem si potvrdila, že píše krásné inteligentní knihy.

S knížkou, dobrou kávou nebo čajem

a spícím kocourkem na klíně jsou krásné chvíle...

Přeji hodně pohody


8 komentářů:

  1. tyhle chvíle miluju...A knihovna je náádherná!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě ke čtení popíjet třeba dobrou kávu a je to taková klidná pohodička...-)

      Vymazat
  2. Wau milá Lada vidím , že aj Ty si veľká milovníčka kníh takže to máme spoločné. Máš to doma krásne a knihovňa je úžasná. Obal na knihy a záložka sú nádherné. Kocúrikovi to veľmi pristane je veľmi milučký.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, víme, že knížky jsou poklad, který se dneska už mezi lidmi moc "nenosí", ale jsou to věrní přátelé. Mám pár knížek, po kterých sáhnu, když chci mít lepší náladu nebo si přečíst něco opravdu pěkného. Pa, měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Jůůů Ladi tak tu knihovnu ti závidím ♥ ...velká knihovna to byl vždy můj sen :o) a moc děkuju za prima tip na čtení určitě se po nějaké knížce od této autorky podívám :o) Kocourek je nádherný a pohodář ♥ měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, každé malování či uklízení si říkám, že jen blázen jako já v dnešní době má tolik knih, "střepů a klumprcajků", jak tomu říkal můj tatínek. Teď letí mít prázdný byt, jen postel, šatnu, pár míst k sezení a stolek k tomu...:-) Žádné knihy, žádné zbytečné předměty - se vším je práce s utíráním prachu a zabírá to místo. :-) Ale já už asi jiná nebudu...:-))

      Vymazat
  4. Ladi, knihovnu ti taky závidím :-) Já čtu hodně, tak radši chodím do knihovny už od mala :-) Od Ludmily Vaňkové jsem jich četla hodně, ale tuhle néé, musím si ji zapsat a půjčit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, u nás doma bylo zvykem každé Vánoce dostat 5 - 6 knížek, tak se mi kupily od dětství a já jen pak přidávala a přidávala...:-) Měj se hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.