Počet zobrazení stránky

úterý 20. ledna 2015

Vánoční kaktusy

ještě kvetou a dokonce mají i nová poupata:





kvetou od října a spolu s africkými fialkami patří jsou to mé nejmilejší domácí kytičky.

Hodně pohody

6 komentářů:

  1. Ladi, mě většinou kvete před a po a letos zatím jen před vánoci :-) Ale začínají mi orchidejky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Orchideje jsou moc krásné, to budeš spoustu mít krásných květů ... Měj se hezky, Zdeni.

      Vymazat
  2. Lado, ten bílý je nádherný, ten můj jediný vůbec nekvetl, ale fialky mám asi čtyři a ty kvetou skoro pořád, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialky jsou vůbec vděčné - také mi kvete téměř celý rok a to se k ní chovám přímo macešsky... žádné přesazování, žádné hnojivo...Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Wau sú veru nádherné, radosť pozerať a veľmi im to u Teba v bielom kráľovstve pristane.
    Pá maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jsou to takové obyčejné a vděčné kytičky, kvetou dlouho a krásně. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.