Počet zobrazení stránky

neděle 4. ledna 2015

Vyšívání pro Ježíška

Konečně můžu ukázat něco málo z toho, co ode mne daroval Ježíšek. O vyšívání modrého a zlatého andílka a zajíčka jsem už psala.  
Andílky jsem přišila na plátěné pytlíčky,
ty pak naplnila křížalami



A byl z toho takový malý jedlý dárek...
Celá já...:-)
A toto zase je další z řady levandulových pytlíčků:

Jako obvykle má poutko k zavěšení třeba na ramínko se zimními kabáty.

Krásnou a hlavně pohodovou neděli


8 komentářů:

  1. krásne vyšívaš...a tie sušené jabĺčka by som brala na kilá...milujem ich...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos jsme měli velikou úrodu jablíček a nebyla na uskladnění, tak jsem sušila a sušila...:-)

      Vymazat
  2. Ladi, krásné vyšívání :-) Andílek je nádherný :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ladi to je krása :o) úplně mám, chut také si něco hezkého vyšít ♥ měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to příjemná změna proti háčkování a pletení. Pa, Marti. ♥

      Vymazat
  4. Milá Lada paráda, nádherne vyšité anjeliky aj zajko a krásne ušité vrecúška. Ja tie Tvoje vrecúška zbožňujem sú také jemnučké a romantické. Spravila si úžasné darčeky.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, Tvá pochvala mne moc těší, děkuji Ti. Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.