Počet zobrazení stránky

neděle 25. ledna 2015

Zvědavec

Dárky na Vánoce nakupuji už od ledna. Od včera mám první letošní dárek pro kamarádku Evu - je to skleněná karafa se zabroušenou zátkou na bezinkový likér, který jsme prvně dělaly loni a moc nám chutná. Sotva jsem karafu postavila na stůl, objevil se zvědavec nejvyššího řádu - můj kocourek:


Opatrně ji obešel,
pečlivě prohlédl, 


 pozorně očichal


a když byl se seznámením spokojený, sám pro sebe uznal, že není nutné kvůli takovému skleněnému vetřelci svolávat kočičí sněm... 

Důstojně vedle té novoty usedl a zamyslel se nad marnivostí tohoto světa, zejména jedné jeho obyvatelky...

Krásnou a pohodovou neděli

16 komentářů:

  1. Aj som sa pobavila pri myšlienkach kocúra :)
    No a karafa ... rok ubehne ani sa nenazdáme a ty máš o starosť menej, Už ju len odložiť tak, aby si ju v decembri nehľadala :),poznám z vlastných skúseností...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak jsme na tom stejně, každý rok objevím při velkém jarním úklidu skříní dárky, které jsem nenašla a tudíž nedala k Ježíšku. :-) Ale tuhle karafu určitě najdu, pokud si vzpomenu, že je to dárek..:-) Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Tohle je přesně to chování kočičích zvědavců... podle úrovně zajímavosti to pak dopadne buď nevinně, nebo katastroficky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Musím zaklepat na zuby - u nás to zatím vždy dopadlo nevinně. Ten můj chundelatý raubíř zatím nic nerozbil ani nezničil (nepočítám rozdrápané dřevěné nohy židlí). Hodně pohody.

      Vymazat
  3. Tak to jsi rychlík, myslím s těmi dárky, ale jak říká moje kamarádka, už jenom 11 měsíců a jsou vánoce, kocourkovi se nedivím, co kdyby to bylo něco pro něho, že? Hezké nedělní odpoledne,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta kamarádka je mi sympatická - já také od ledna odpočítávám měsíce do Vánoc...:-) Hodně pohody.

      Vymazat
  4. Milá Lada mne sa zdá , že kocúrik spravil kontrolu či si kúpila ten správny darček a teraz je už spokojný keďže už ho očuchal a prekontroloval zblízka. Karafa je úžasná určite kamarátku Evku poteší a kocúrikovi nezbedníkovi to veľmi pristane.
    Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, přesně jsi to vystihla - opravdu to byla vstupní kontrola a dopadla ke spokojenosti kocourka. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Nádherný kocour. Taky máme takového mouka. Je trochu silnější a teď v zimě šíleně línej. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj kocourek vážil také o dvě kila víc, když byl mladší. Teď už je to takový kocouří kmet, ale je pořád moc milý, hodný a líný celoročně. :-) Hodně pohody přeji.

      Vymazat
  6. Karafka je krásná. No a kocourek všechno nové musí zkontrolovat, to je jasný.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Určitě si ten můj chlupáč pelichavý říká, že není nad to mít o všem přehled. Stejně bych jednou ráda věděla, co se v tom jeho kocouřím mozečku asi odehrává..Měj se hezky.

      Vymazat
  7. Teď už jen tu karafu naplnit likérem, aby byl dárek dokonalý-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Likérek bude až na podzim, až dozraje černý bez. Jen u nás je i problém s konzumací, obvykle to odnesou návštěvy. :-)

      Vymazat
  8. Ladi také už mám jeden dárek schovaný :o))) Kocourek je fešák a ještě k tomu šikula ♥ měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, kdyby se nám podařilo každý měsíc koupit nebo vytvořit nějaký dárek, tak Ježíšek pak v prosinci nebude mít žádnou práci...:-))) Měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.