Počet zobrazení stránky

pondělí 23. února 2015

Bond,

 James Bond...
 ... alias Agent 007,
 neboli jak se říká v anglickém originále: 
 "dabl ou sevn",
to je můj kocourek - špión ,
 
číhající za rohem. Když zjistil, že byl odhalen,

důstojně odkráčel "Vinohradskou třídou neznámo kam"... :-)

Hodně radosti s domácími mazlíčky



Sobald du dir vertraust,
sobald weißt du zu leben.

Jakmile si důvěřuješ, umíš žít.   J. W. Goethe                             /Ing. J. Solar: Breviář "Půjde to!"/ 


12 komentářů:

  1. Lado, tak to je kouzelná reportáž, ale že je to fešák-špion. Ten náš začal courat, je období kočiček. To víš, to jsou nervy...
    Měj se moc hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím, Jarko, že jsou nervy s toulajícím se kočičákem - bála bych se, jestli se vrátí domů. Mám domácího a kastrovaného fešáka, takže toulání mu nedopřávám. Pa.

      Vymazat
  2. Ladi krásný Agent 007 ♥
    Jako malá jsem hrozně milovala kočky a říkali mě Kočičí máma :o))
    Ted mám pejska a jsem psí máma :o)))
    Měj se moc hezky...
    Matina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak se mi nedivíš, že jsem zvolila svůj podpis "kočičí máma", viď? Já toho svého chlupáče pelichavého miluju a je dobrý model pro focení. Pa, měj se krásně, Marti.

      Vymazat
  3. Malý agent 007 je podarený veľmi mu to pristane a ako skvele Ti pózuje.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Reni, je to prostě rozený fotomodel, že? :-) Měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. Máme podobného kocoura. Však víš z fotek. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, jaký je ten váš spokojený fešák, takový pěkný býval i ten můj před nemocemi. Teď na něm visí kůže, ale hlavně, že je v pořádku (klepu na zuby). Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Ahoj, víš, co znamená, když ti černá kočka přeběhne přes cestu ?
    No prostě, že NĚKAM ŠLA...... tvůj fešák prostě NĚKAM ŠEL ......:-)
    jara caffegarden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ten můj pelichavý poklad prostě NĚKAM JDE neustále, to máš pravdu. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. :-))) Občas si myslím, že je Agent PŽOP (Pořád Žebrám O Jídlo)...

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.