Počet zobrazení stránky

pátek 6. února 2015

Co z toho bude,

to nevím, začalo to uháčkovaným čtvercovým motivem, na který jsem ale ihned zapomněla návod. Protože mne ale háčkování začalo bavit, tak  jsem pokračovala háčkováním čtverečků. Možná budou všechny čtverečky stejné, možná budu kombinovat různě háčkované čtverečky nebo háčkované spojím s pletenými - zkrátka, zatím mne baví háčkovat. Přízi i hotové čtverečky mám schované v terině hned vedle křesla.

 Přestože mám bohatý výběr háčků, schovaných ve staré plechovce od pastelek, kupodivu se mi nejlíp pracuje s tím nejobyčejnějším, hliníkovým. Jediný se nezachytává do jednotlivých vláken příze.

Tak  a jdu udělat pár dalších čtverečků - zatím dělám stejné,  protože když začnu dělat jiný vzor, tak určitě zapomenu ten první...:-).

Hodně pohody


8 komentářů:

  1. To bude krasa...a ja tiez hackujem iba s hlinikovymi, su naj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem ze čtverečků i letní svetr - kabátek, tak uvidím, co z toho bude. A háček je lehoučký a vůbec netlačí ruce, viď? Hodně pohody.

      Vymazat
  2. Krásné čtverečky .... tohle je už pro mě vyšší dívčí:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, musím pořád dělat - pokud pár dní nebudu háčkovat, tak vzorek zapomenu. :-)))

      Vymazat
  3. Tiše závidím a obdivuji .... Háčkovat prostě neumím :-( Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umíš ale zase spoustu jiných krásných věcí, které zase neumím já. A nevím, jak dlouho budu moci háčkovat - ozval se mi zase tenisový loket, bolí mě ruka. Hezký nedělní podvečer.

      Vymazat
  4. Môžem len tíško závidieť ale samozrejme v dobrom , mne to s háčikom nejde .Určite s tých háčkovaných štvorčekov vznikne niečo úžasné už sa veľmi teším. Plechovka a misa na bavlnky nádherné.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S háčkem trochu umím, ale zase mi to nejde s pilkou na dřevo. Chtěla jsem si uříznout prkno na poličku a místo rovného řezu mi z toho vylezla šikmina...:-) Měj se moc hezky.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.