Počet zobrazení stránky

čtvrtek 26. února 2015

Háčkované čtverečky

se mi už nevejdou do teriny, tak jsem je dala do dřevěné bedýnky, kterou jsem kdysi natřela na bílo a přidělala k ní kovové úchytky:





















Mám jich už 135 a až jich bude 150, zkusím je sháčkovat dohromady a uvidím, co z toho bude - zda něco na sebe nebo deka.

Hodně pohody

Prokážete největší služby státu i národu,
když pozdvihnete ne střechy domů, ale duše občanů,
neboť jest lépe, aby velké duše přebývaly v malých domech,
než aby nízké duše číhaly v příbytcích velkých.
         Řecký filosof Epiktetos (1. stol. po Kr.)
                                                                             /Ing. J. Solar: Breviář "Půjde to!"/ 

14 komentářů:

  1. Tedy Ladi krásně Ti to přibývá :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, háčkovalo se to moc hezky, ale nějak se mi nedaří to pospojovat...:-) Pa, hezkou neděli.

      Vymazat
  2. Pane jo, to je pěkná hromádka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Včera jsem chtěla tu hromádku vzít na lopatku a vyhodit, jako to dělám po kocourkovi... nelíbí se mi to spojování čtverečků. :-)

      Vymazat
  3. Lado, taky koukám .....taková pilná včelička...
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, pilná možná, ale ne moc šikovná..Hezkou neděli přeji.:.)

      Vymazat
  4. Laduš, ty jsi pilňuška ♥ Jsem moc zvědavá na výsledný výrobek. Přeji krásný pátek i celý víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já jsem na ten výsledek také zvědavá, doteď nevím, zda z toho něco kloudného vyleze.:-)) Hezkou a pohodovou neděli.

      Vymazat
  5. Ladi, teda to je pořádná hromádka čtverečků :-)) Jsi šikulka, však je dáš dokupy uvidíš :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, jako deku bych to smotala snadno, ale když já chci zkusit, zda by z toho nebylo něco "nositelného"...:-) Typická ženská, že? :-)))

      Vymazat
  6. Jéééj, to si ale zamakala ! Bude to vlastnoručná nádhera. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doufám, že to budu moci dodělat - představ si, že už dva týdny nemůžu sehnat aspoň 4 klubíčka té příze. Tak uvidím dnes, měli mi ji objednat...

      Vymazat
  7. Milá Lada vidím že nezaháľaš si šikulka už sa teším na finálny výrobok ale určite to bude niečo čo poteší náš zrak a biela bednička je parádna.
    Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, doufám, že to dodělám a budu i nosit...:-) Pa, měj se krásně.

      Vymazat

Vážím si každého vašeho komentáře a děkuji za ně.